שירותים מנוהלים של טכנולוגיות מידע ומערכי מחשוב מצריכים מומחיות, ידע, והבנה עמוקה בעולמות תוכן ובמודל של שירות מנוהל.
אמן מציעה למגוון לקוחותיה שירות מנוהל הכולל: א. ניהול ותמיכה של משתמשי קצה ב. ניהול ותמיכה של תשתיות המחשוב ג. ניהול ותמיכת יישומים ארגוניים ד. ניהול ותמיכה לכלל טכנולוגיות המידע ומערכי המחשוב בארגון ה. ניהול ותמיכה בנושא/ים נבחר/ים ( תקשורת, מערכת ERP ועוד) ו. ניהול ותמיכת מערך לטובת המשכיות ארגונית
התבססות על צוות אמן מאפשרות לארגון להינות מ-2 יתרונות בולטים: א. מיקוד בנושאי הליבה הארגוניים ב. קבלת שירותים מחברה מתמחה (אשר נסמכת על צוותי חברת הבת: סיסנת)
החברה מבססת את פעילותה על מגוון מתודולוגיות ייעודיות (TTM, ITSM ) ועל כלים לניהול השירות אשר משולם בהתאם לתפוקות.